رقابت و همکاری: ویدئو وبسایت های چینی، نویسندگان زیرنویس، قوانین دولتی و بازار

وبسایت های ویدئویی چین در سال 2005، زمانی که وب سایت های اشتراک گذاری ویدئویی مثل یوتیوب، شرکت مستقر در آمریکا، ظهور کردند و نرم افزار پخش استریم نظیر به نظیر(P2P) در مقیاس جهانی در دسترس قرار گرفتند، پدیدار شدند. در زمان شکوفایی این وب سایت ها، چندصد وبسایت خصوصی ویدئویی چین وجود داشت و اغلب بدون مجوز فعالیت می کردند. در سال 2012، تعداد وبسایت های عمده و اصلی ویدئویی خصوصی به کمی بیشتر از ده وبسایت تنزل یافته بود که همه به کسب و کارهایی در مقیاس بزرگ تبدیل شده بودند.این مقاله در این ارتباط بحث خواهد کرد که توسعه وبسایت های ویدئویی چینی سرگذشت کشمکش و خود-ابداعی هویت[ایجاد هویت جدید] است.این وب سایت یک فرآیند نوسان و تحول میان مالکیت غیرقانونی[ کپی رایت] تا پذیرش کپی رایت را گذرانده اند که گروه های غیردولتی [تهیه] زیرنویس چینی، مداخلات دولت و رقابت های بازاری را با خود به همراه داشته است. در درون وب سایت های ویدئویی خصوصی سطوح مختلفی از رقابت و همکاری بین وبسایت های ویدئویی دولتی و خصوصی و میان گروه های [تهیه] زیرنویس و وبسایت های ویدئویی وجود دارد. به علاوه این مقاله بر تعلق و گرایش هواداران و نیروی کار تاکید می کند که از جانب برخی گروه های [تهیه] زیرنویس که به صورت نوسانی گاها با استراتژی بازار وب سایت های ویدئویی انطباق و همگرایی دارند و گاها از آن تخطی می کنند، بر روی آنها سرمایه گذاری شده است.

برای دریافت این گزارش اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید