برگزاری جلسه آنلاین با اعضای تیم Future Market Insights

در تاریخ 99/4/23 مرکز مطالعات ساترا با اعضای تیم Future Market Insights جلسه ای آنلاین را در خصوص بازار استریم ویدئو که عنوان یکی از کلان پروژه های این گروه بود به گفت و گو پرداخت.

گروه Future Market Insight یک تیم پژوهشی است که هدف آنها ارائه پژوهش های شخصی سازی شده به افراد و موسسات از طریق استفاده از طیف عظیمی از انواع داده، منابع و روش شناسی ها است. حوزه کاری آنها در زمینه های مختلف است که یکی از آن حوزه ها در زمینه ی رسانه و سرویس های صوت و تصویر فراگیر می باشد. گزارش آنها با عنوان «Video Streaming Market, Global Industry Analysis 2015 – 2019 and Opportunity Assessment 2020 – 2030» شامل تعریف انواع ویدئو درخواستی میشود، درمورد فناوری‌هایی که هر یک از انواع این سرویس ها استفاده میکنند، اینکه این سرویس‌ها به‌صورت کلی به چه منظور استفاده می‌شوند، شرکت‌ها و افراد از این سرویس‌های پخش به چه منظوری استفاده می‌کنند و ارائه‌ی یک تقسیم‌بندی بر اساس مناطقی که از آن‌ها استفاده می‌کنند داده هایی ارائه کردند.
در نهایت نیز قرار به ادامه همکاری طرفین شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *